sjuuk

Hej bloggen, hmm.. Har inte varit i skolan på typ hela veckan bara i måndags.. för att jag är sjuk :( men iaf.. i söndags åkte jag skidor med sofia kul! men ramlade HELA tiden! ;) i måndags köpte jag duntäcke och playboy kanin lakan och i tisdags köpte mamma två bigga kuddar och en filt med playboy kaniner och en playboy kanin kudde, så jah min säng är överfull med sånna kaniner :) fint blev de iaf.. :) resten av dagarna har jag sovit och sett film .. LAT! haha och för ngn dag sen skulle jag göra pommes, lyckades inte så bra somnade ifrån dom så min bror upptäckte dom när dom va brända :P haha när jag vaknade några timmar senare .. Nellie är du vaken.. ? Vart är mina pommes!? haha första ordet liksom.. :P men nu har vi köpt nya så åt lite förut,. .Jah igår lr ja för några timmar sen va de fredag vilket innebär FREDAGS MYS :D köpte godis, 2 monster..  o grön :) sen lite annat :)har sett let's dance och pettson o findus glömligheter som jag ska se snart.. och har sett vajre kväll så kan HELA i huvudet :) duktight right ? :) men nu ska ja se den :) sen ska ja sooova för ska upp tidigt imorrn,


  SOV GOTT EVERYONE! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej det är en tävling på min blogg två tävlingar rösta på den du vill ska vinna tävlingen slutar kl 21:00 okej ha det så bra kram

2010-01-24 @ 02:23:03
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Madde

kolla på min blogg du är med i en tävling du är nominerad :) grattis

2010-01-24 @ 04:05:43
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0