Heejjj

Ouupps, Dålig på att uppdatera ;O men jag har faktiskt typ varit en aning upptagen, min mamma skulle till fastlandet så har varit med sofia i typ 4 dagar :)) de va fett kul, sen sov typ tobbe tintin simone o jennifer hos mig.. De va också fett kul! aja, Idag har jag träffat mina älsklingar,  ( Jens,Elin,Sofia,Amanda,Jennifer,Lizette,Simone,) med fler :P f kul, fast känds weird att träffa jens.... men ja va med amanda efter stan e va kul :D har fått en mp4 toutch lr hur fdan de stav.. ):ska lägga ut enild på mig och amanda snart :P  Ska n blogga VARJE dag nu,! Ajjaaah men så mkt med skolan ockås :P tråk i skolan som f*************************N :D Ajah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0