Godmorgon!

´hmm.. gick ju och la mig typ vid 11 igår så vaknade nu vis sex.. :) bra de för annars skulle ju jens dampa på mig.. :P så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. just nu så försöker jag fixa en bakrgrund men de går inte :S har försökt lägga in  de flera gånger och så.. och sen förhandsgranska.. men nää de funkar inte! :( ska nog be jens fixa de åt mig sen :) när han vaknar.. :P lr ja senare ikväll.. lägger ju såklart ett inlägg innan jag går o lägger mig.. :P planerna idag är typ.. Platta håret, Sminka mig, fixa håret, störa james när han sover :D. Sen ska jag gå till skolan och sen ska jag till piercingstudion o kolla piercingen :)) sen drar ja nog till stan.. jaa vi får väl se.. :P

Kommentarer
Postat av: Jens Norell

HAHAHA klart jag gör

2010-01-14 @ 22:07:22
URL: http://fffulasste.blogg.se/
Postat av: Nellie :)

så braaaa :D

2010-01-14 @ 22:12:29
URL: http://absolutneellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0