2 :)

Heej bloggen :P nu ska jag försöka skrivva ett långt inlägg eftersom ja inte har skrivit på typ två dagar.. De va nyårs afton och jag åt fett ggod middag,, va med jens och tobbe och smällde massa raketer :)  de va skit kul.. Sen klockan 00.00 börja de bli riktigt mkt smällare! skit kul vare :) jens o tobbe skulle typ smälla en tigerraket i en glas flaska dom hittade hmm... gick inte särskilt bra! haha jens fick en glas bit i benet :S jag köpte ju string till jens i Julklap.. Bara för att driva lite... dom satte han smatterband runt och ja man kan ju gissa vad som hände med dom xD haha dom smälte typ sönder :S ska nog lägga upp bild senare :))  Sen gick dom hem och jag också.. åt pannacottaa och lite annat :) sen spelade jag typ cs.. :s vene varför.. :P men aja sen somnade jag ganska tidigt typ vid tre.. och vaknade vid 14:44 typ :P mamma väckte mig.. så dagen som kom efter var ju snart slut va typ mörkt när ajg vaknade så jag åt och lyssnade på musik.. såg på tv och spela lite the sims.. Dryg dag faktiskt. Men imorgon.. Eller idag blir de ju.. eftersom kklockan är över tolv :) klockan är 2 faktsikt.. aja skit samma.. jag ska iaf va med sofia imorgon hon ska sova hos mig.. :) vi ska typ gå på stan lite först och sånt :) fett kul kommer de bli :D hmm.. Tror vi ska göra en driv blogg ( mode ) hahaha aja PICHTER ON THAT XD som vi brukar säga  :)) aja nuu ska jag nog ta ngt att äta.. börjar få lite ont i huvudet :P Så godnatt allihopsa

Kommentarer
Postat av: Jens Norell

Asså seriöst jag har fan ont i benet ännu :S

2010-01-02 @ 13:44:10
URL: http://jensibooi.blogg.se/
Postat av: Nellie :D

Tahahahah stackare ;( <33

2010-01-02 @ 13:53:51
URL: http://absolutneellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0