15/1

Hej alla läsare :)  Ska snart fixa en annan design,  Vet bara inte hur den ska se ut..  Idag har jag inte gjort så mkt, jag va sjuk idag igen så jag har mest sovit.. som vanligt, så mycket med skolan nu. Vet inte men de är nog att jag växer för jag kan knappt öppna ögonen på mprgonen för att jag är så trött :S haha skit samma :P jag sitter just nu vid den stationära datan, har ju annars en rosa mini data, ganske jobbigt att skriva på men men man vänjer ju sig såklart, känns bätrre med en stor skärm faktiskt :P  Jag har varit och köpt lite saker idag också, Ny tvättkorj och spotlights köpte jag sen lite annat som är nödvändigt :) orkar inte skriva upp allt.. Planer för ikväll har jag typ inga eftersom puma är stängt och jag har ont i huvudet, såå ska väl antagligen sitta vid datan lr mysa vid tvn :) let's dance börjar ju nu som jag hade tänkt att se :P såå får väl göra de :P :)





Kommentarer
Postat av: Madde

Okej :) Var någon stans går du i vilken skola då?

Jag bor i Stockholm du då?

2010-01-15 @ 21:36:44
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0